Thursday 18 September 2008

ospek

salam..
presentation selesai utk minggu ni..lega...tgk anime! haha xde la
tadi aku present selama sejam! tak sangka...tepu teman2...maafkan aku..

malam ini aku perlu review semula bab2 yg dibentang. baru aku perasan..lagi sebulan exam! lepas raya..tiada masa untuk main2..fokus2 fokus pada danlap! -kata2 komander lapangan ketika opek indonesia mase baru masuk-

eheh..tahun ni terasa junior rugi pulak xjoin ospek indonesia..baaaanyak istilah2 baru kami belajar dulu.. danlap, susu bantal, odre, souver dan pelbagai...pengalaman macam mana kami disergah dan di psiko..dahsyat betul ospek merka ni...adeih..seriously..tensen pun ade plus penat..huhu...

teringat masa ni la...aku sesat..sorang pulak tu...orang tak dikenali bawa aku kemana entah..but ape pon pengalaman ini buat aku lebih berani dan berjaga2...nasib baik aku tak paranoid atau trauma...tapi aku jd lebih berani..

buat aku terfikir..bila kita depending kepada manusia lain..buat kita tidak berdikari dan sentiasa takut..tp, cuba sekali tiada siapa disisi...panik jugak..

terima kasih kpd kwn2 yg tggl di grasella...hanya mereka saja yg tahu knapa aku berterima kasih.

daftar kata:
ospek=orientasi

0 komen disini: