Monday, 17 November 2008

hari ini hari isnin

hari ini dental lab pagi. jam 8. bersemangat. "aku sayang ko!" ucapan pertama untuk Diba..mulakan hari dengan kasih sayang (kunun) sebab hari ni akan jadi hari yang panjang untuk aku. lab then lecture sampai petang..

but...

kelas epidemiology cancel!

maka, after lab balik rumah..sekarang musim hujan..balik kelas basah..kain kotor. cis..terlintas gak nak pakai but pua chu kang. tak rosak kasut kuliah. huhu~ in your dreams! sure aku menjadi semakin pelik. fatin fana panggil aku si pelik. hatta, aku pun membatalkan niat berbut itu.

sekarang musim hujan. apabila musim hujan tiba, bertimpa-timpa kemalasan aku untuk keluar rumah. keluar untuk makan pun malas. tapi, sekarang aku dan rakan2 saje nak try catering ibuk ayu. sebulan makanan dihantar. waah! sakan.. tapi sebulan je kot. nak try je. masak sendiri? owh, dapur tak siap sepenuhnya. pak agus (caretaker) tak belikan lagi gas. kata pak kemas (tuan rumah), nak buat penghadang dari rumah sampai ke dapur. tapi belum lagi siap. so everytime nak ke dapur kena pakai tudung.

dapur dibina berasingan dari rumah. dapur luar rumah. leceh sikit. but ok je kalau rajin. kan2?

enough said. esok ade kelas. yay! (macam fake)

*peace*

3 komen disini:

jueann said...

ak pggil ko si pelik ke..
ak bkn ckp idea tuh agk pelik ke..
pelik2~

*konpiusmode*

~*miss yana*~ said...

ko kan suke...

jueann said...

agaga~
atina yg myebarkn nme itu..
enough wif dat..

*moodnkgiclaz*