Sunday 20 July 2008

ke KTT lagi

heyyo..

salam..

ari ini aku agak kepenatan..tataw pesal..ari ni memang ari malas sedunia agaknya..
aku bangun kul 520 camtu..masak air prepare untuk wat nasi lmk(senanye masak nasi die ak xtau..) aku cepat2 cari resepi kat tenet..so prepare la before mak bgn satgi suma da settle and clear..mudah keje kan2?

pastu da tolong2 bfast n kemas dapo dan sebagainya..sidai baju basuh baju(this one i hate the most!) tapi wat gak sbb maid da berenti smlm..adeih..haha.so secara rasminya aku la maid kat umah ni sekang..then aku jmput zati dari klas bahasa arab..

petang pi lcct jmpe k muni(cousin) yang nk fly ke surabaya uni die kat sana..ade short sem katanya..so balik sat (3minggu) nnti dtg balik sni..hmm pastu straight ke sepang..kolej teknologi timur..anta adik ak yg sorang lg...blaja a lvl sana..haih...kasihan aku melihatnya..xpa la...setahun saja..nmpk cam gembira je die kat sana wpon katanya agak bizi n study macam susah...haih..smoga berjaya!



tyme on the way balik, pi singgah solat kat pusat latihan lembaga hasil dlm negeri kat bangi..hmm tyme nk amik wudhuk terdengar smthng jatuh..'plup' cmtu..senanye fon kak suhana jatuh dlm lubang toilet..adeih..hmm cmne kisah die? xnak cte kat sini sebab xsanggup nk bayangkan balik...



ayah outstation..trasa macam kosong rumah ni..tataw la..sebab selalu ramai kot..eheh..plan esok..pi bank uruskan something yg mak suro..hmm uruskan rumah baju dan sbgnya..waaa~ sampai kapan..(audi song)lek2 aku boleh nye la..ape da..positive please! itu je kot nk cte..nk pi klinik senanye..tp ari ni turn diba.. :)

moh ke masjid!

0 komen disini: