Friday 29 August 2008

cinta Ilahi by SNADA


lagu itu..
sedang aku melayari beberapa blog..aku ketemu satu lagu yang aku rasa macam pernah dengar..

ya..baru aku teringat...lagu yang kak Eka pasang dalam keretanya ketika beliau membawa aku ke program KIBAR.. =)

aku masih teringat..katanya: yana mesti pernah dengar lagu ni..dari indonesia

aku dengar..cuba recall..hampeh memang tak pernah dengar!! adeih..nama je belajar kat sana..perkembangan satu apa pun tak peduli kecuali tentang harga Bahan Bakar minyak(BBM-petrol) yang melonjak naik..orang kat Ireland pon tahu..aku tah tahu menahu atau tak ambil tahu...haih..

aku masih ingat semasa musim exam..bersungguh-sungguh aku seach dam membaca tentang kenaikan harga ini..bersedia..sebab aku dapat rasakan macam akan keluar dalam paper Civic..

yeah...memang betul sangkaan aku...keluar..hahaha....instinct yang Allah berikan tu..aku ikut juga kata hati...Alhamdulillah...

tapi apa pon..ok per..tak ambil perkembangan tentang lagu-lagu nih..nampak komited terhadap pelajaran..huahua.. (ciss perasan)

o ya..lagu ni sweet (tetiba termelalut) enjoy aight!~

nak lirik?
-kliklah saya-

0 komen disini: