Sunday, 21 December 2008

dialog

cik donat: somchan, kenapa ko 'iron' telekung ni?

cik somchan: apsal? tak boleh ke?


cik donat: takdelah, telekung tu bukan nak pakai pegi mana pun


cik somchan: bila kita pergi sekolah kita iron baju nak bagi kemas. kenapa tak boleh iron dan nak kemas bila nak mengahadap Tuhan?

***
halwa pendengaran






2 komen disini:

miezakokos said...

ooo... aku pnh mngalami situasi spt ini.

pd suatu hari, aku tnmpk nenek aku pkai bedak b4 solat. so, aku tnyla, npe nenek pkai bedak? pstu aku kate, bukan nk pegi mne2 pon... nenek aku kate cmni: "ooooo.. jmpe org len nk chantek2, jmpe tuhan xmo chantek2"


ha! hambek ko.. terdiam aku.. hihihi

~*puding caramel*~ said...

cool a nenek ko. aku sedang membayangkn wajahnya...

tp ni act peristiwa tyme kat skolah dlu. ade sorang dak batch kite yg ckp..aku recall balik..

wuwu~ kdg2 knangan lama slalu buat ak tringat2..tp nk hapal notes yg baru je bace..hampagas