Saturday, 14 February 2009

rindu orang-orang ini


ini ayah



ini emak



ini ayah



ini emak



ini ayah, emak dan saya



ini kak suhana



ini syazwan



ini hasif



ini izyan


ini anis izzati

-saya ingin pulang-

ini serius
[nada wonderpet]

mak kata liyana kena belajar rajin-rajin

ayah pula kata liyana tak boleh malas

ayah dan emak kata liyana mesti fokus

jadi, saya kena belajar sekarang.

-sekian-

8 komen disini:

muniri edogawa said...

from sign n symptom...
sah mmg ko omsick gler2!!!
hahaha:D
ubat die tiket airasia....
hahaha

~*puding caramel*~ said...

kalau libur..
dah lame aku amik ubat tu balik mesia..

aku nk kirim mak aku boleh?

bawak balik bandung mak aku satu!

muniri edogawa said...

hadoi yana..
aku kat sukawening ni..
hihhi nk bwk ape nyer=P

~*puding caramel*~ said...

ko tak balik mesia ke weh..aku ingat ko kat mesia do..

hahaha..penat je menaruh harapan kirim

hatim AR said...

parents ko x dtg indo ke?bukanke indo ngan mesia tuh sekangkang tahi je?

~*puding caramel*~ said...

da dtg da. bpe kali nk dtg weh..

nisa' said...

yanaaa.. mis la plak kat famili ko yg meriah tu.. huhu.. lame x jumpe but dis time if pi sleepover umah ko lg sure aku dh segan giler.. sume dh besar.. msti x igt aku dah.. dgr cite hasif dh kurus.. x sia2 usaha diet die x mkn burger tu tp mkn gk skit akhirnye... huhu

~*puding caramel*~ said...

kenal je..aku rs kawan aku yg paling feymes kat umah, ko la!!! haha..suma knal ko..haah suma da besar temasuk zati. gambar2 aku ltk tu yg lama.

aku da lama xbalik en, xamik pulak latest pic cemana.

hehe hasif berjaya. kaw2 punya diet la sbb tensen org panggil die giant. skang dia da masuk mrsm. haah enn rsnye cm br je ari tu die baru masuk f1..haha

cuti2 meh slumber umah ak lagi!!!aku da bli tix bulan nam ni..hehehe. semangat seyh.