Friday, 6 March 2009

cik, cekodok satu.

ehem ehem..sebelum apa-apa,

tadi saya exam pharmacology. sangat susah. sangat detail. sangat dan sangat. wah selamat tinggal belok yang ini. lagi dua belok nak habiskan sem ini. fuh2~ perut pun dah masuk angin. makan dan tidur dah tak menentu. dah tak macam diri saya.

okay. post yang lepas kan saya cerita pasal kuali kan? kepincangan ini telah terlerai. sudah tahu di mana kuali itu. alhamdulillah. panjang lagi jodoh kami dengan kuali itu. segala pahit manis kami harungi bersama. segala masakan hangit pedas masam manis semua kuali itu sudah rasa.

yang saya rasa agak ralat, ada la seorang ni kan. dia kan. jual cekodok satu pagi ahad. lepas tu dia goreng guna kuali kami tu. lepas tu kan dia tertinggal kat rumah depan. rumah akak senior. lepas tu masa kuali tu hilang kan, dia yang paling hangin, suruh saya tanya sama itu pak.

sekang, tiada lain, terasa seperti mahu membalun itu orang, hamoih2!~ ciskek betul.

kesimpulannya, bersabalah dalam apa jua masalah yang kamu hadapi. jangan melatah. ini nasihat yang paling besar kepada si penjual cekodok. sekian.

8 komen disini:

Anonymous said...

eleh..kite same2 sumer melatah kn
xley nk salahkn cik cekodok je kn~
cik cekodok swoh tnye je kn..
bkn hangin2 kat pak agus~

pembetulan

~*puding caramel*~ said...

elellee...cik anonymus ni knapa beking cik cekodok? ni yg musykil nih..hehe

cik cekodok said...

eyh ak la cik cekodok
td cm nk cpt bg komen

saye,
cik cekodok

~*puding caramel*~ said...

ohh cik cekodok rupnye..post ini ditujukan utk suma ahli rumah..jgn risao..comellah nama cekodok..nk cekodok satu!

nurul amalina said...

wehhhh!!! mcm ni rupenyee!! mule2 mmg aku igt ade org pinjam ke ape. pastu kekecohan besar semakin berlaku. satu rumah kuning ribut sambil menjeritkan "kuali hilang!". aku yg tenang ni pun x tenang. dan mule mencari suspek2. ciskek sungguh.

~*puding caramel*~ said...

ye amal. semalam kan, aku tengah sakit perut. pastu die dtg bilik aku, pastu izza ttbe kate marah fatin,

then die pi cte suma..mmg nk mara je die tyme tu, tp sbb sakit perut kan..aku bia je dulu.

cik cekodok said...

owh bniat nk mara ak
smpai ati~
izza la nih..
overexcited nk cite kat korunk
ak bru nk cter die da pom dlu da

btw, thx 2 yana
sbb atrash da sebarkn kisah kuali tuh kat ahli PDI
syukran ya ukhti

~*puding caramel*~ said...

maafkan aku wahai fateen fana yg cumil bergaya

aku tak bermaksud mengaibkanmu

atrash? xpe..nk aku side kick die? meh aku defend ko..

*ttbe rs bersalah seperti putus cinta*