Friday, 22 May 2009

nabalik


berbual dengan emak melalui telefon. tiba-tiba satu suara di belakang berkata sesuatu kepada emak.

ayah nak cakap


ok


hello assalamualaikum.


waalaikumussalam. ayah sihat?


sihat. ha, dengar apa mak cakap dan pesan tadi.


baik.


oklah. cakap dengan mak balik


... (itu saja?)






r.i.n.d.u

7 komen disini:

nisa' said...

parents ko mmg kiut dlu kini selamanye.. hehe

~*puding caramel*~ said...

ko n miezek kenal diorang dengan betul2 kenal sebab dah banyak kali duk umah ngan kitorang..korang je la tau adik beradik aku cmne suma kan..wuwu~ dtg a umah lagi..mak aku da kurus...

BalQis said...

hahaha..

ayah-ayah memang selalu begitu. tidak cakap banyak, tetapi sebenarnya dia amat ambil berat, kan?

Nak balik juga, oh!

BalQis said...

Tambahan, iklan insuran kan tu? sedihnya...

~*puding caramel*~ said...

BalQis: kak Balqis, saya rasa dia rindu tp nk dengar suara sje

maybe mmg tu sifat semulajadi ayah agaknya. xsuka tunjuk.

haah..iklan insuran ad thailand banyak yg sedih camni. iklan pantene pun mcm drama pendek..adoiai~ kita da sedih2 tgk, ttbe last2 tau2 je iklan rupenye..rasa tertipu sesaat

BaLQisRiZa said...

humm..nk balik juga...waaaaaaaaaaa
nk jumpe adk aku~

~*puding caramel*~ said...

adik ko comel..kirim salam pada dia ya..lagi sebulan seminggu. lepas exam!!! yea