Friday 18 September 2009

PERHATIAN!!!

assalamualaikum wbt

perasan tak blog ini dah lain. kalau tak perasan itu tak tahulah kan. rasanya layout sebelum ini dah bosan. hm, betullah lah manusia ini cepat bosan. tapi 6 jam juga lah nak edit dulu. tukar warna itu ini. eh bukan bosan. nak tukar wajah sempena raya. eceyh.

dan yang ini pun ambil masa juga nak tukar warna dan sebagainya. disebabkan agak buta IT. 'try and error" saja html code. dan inilah hasilnya. warna yang kesinambungannya agak pelik. tapi layan~ sebab tak reti nak tukar warna background. ergh~

lepas itu, code link badge palestin kini tak tahu nak ambil kat mana. dah lupa. dengan twitter punya update yang dulu pun tak tahu nak ambil kat mana.

dan...DAN!!!

masa nak tukar, dengan tidak berhati-hati serta sifat rakus untuk mentukar layout menyebabkan saya terhilangkan link-link blog kegemaran di sidebar. sungguh mengkecewakan. sebab banyak. boleh tak tinggalkan blog link anda di ruangan komen ini? hm, macam segan pula.

tinggalkan saja link di ruangan komen. kalau taknak, tekan butang contacts kat atas tu. nak tukar perkataan contacts kepada perkataan lain pun tak boleh sebab dia guna image. nak taknak kena lukis dan buat exact tulisan upload kat setting html code. tapi tak reti. nahh, ambillah apa yang ada. nasib orang yang buat layout ini bagi free ye tak? tQ incek pembuat-layout. waa amalyn! i need you! hah time susah macam ini baru nak teringat amalyn itu. huhu sebab beliau lah si pakar yang edit mengedit benda-benda sebegini. siap ada tutorial lagi. terbaek lah!

apa pun, nak ucapkan

maaf kalau tersalah kata.

*Ramadhan hampir meninggalkan kita, adakah kita semakin gelisah?
Ramadhan bakal pergi, adakah kita akan merinduinya?*

7 komen disini:

aziraliyana said...

yana....cantik, comel dan kiut..hihihi

Liyana said...

tigris: tQ haha...tengok tuan rumah la.. (perasan angkat bakul sendiri)

Balqis said...

Terbaek!!!

saya suka kombinasi warna ini dan ke simple an nya! Berbaloi 6 jam itu!

Selamat Hari raya, Liyana!
Maaf zahir dan batin~

lukpi said...

slmt hri raya
maaf zahir batin
dari bdk cairo (..yg balik brye mesia)

hatim a.r said...

hei hei ko dah x link aku dah =( papepun slamat hari raye juga hehe

Anonymous said...

salam..
yana, maaf zahir batin...

btw, i like the header above ^_^ ~

FdausAmad said...

KEHKEHKEH...