Monday, 14 September 2009

T__T


hari ini pergi pasar baru beli kain. tapi bukan nak cerita pasal beli kain. ini pengalaman yang paling benci dan sedih dan malu dan takut dan sebagainya. nak nangis kejap. lain kali lah cerita. T_____________T

lepas ini kena beli tudung ade benda keras kat depan macam topi fesyen tudung sini. nak menyamar.


8 komen disini:

Anonymous said...

heyyyy ada yang marah~~
eish xtahan betul la..kecik je org tdi aku pandang.
bila la nk habis kan mende2 kecik mcm gini.
tpi utk menjadi optimis,ini mungkin cubaan suh kite jdi org yg berhati tabah dan tegar dan keras dan sebagainya.

sila bangun sahur cik yan:)

hatim a.r said...

aku doakan kau selamat.xdehalla nak menyamar kau pun dah iras2 dian sastro

Kasim Selamat said...

jage diri bebaik..

BaLQisRiZa said...

what happen dear?

omg~ kalu cmni takot la aku nk blk saneee

~*puding caramel*~ said...

anon: huwu~ org tu ish!!! geramnya..selamba saja menganyikan kita.. argh!!! xsanggup nk igt balik memang seram ah. sibbaik die xbaling kotak cam amal kena

~*puding caramel*~ said...

hatim: thanks hatim! dian? haha yer2 je. tak de maknenye~ haha

~*puding caramel*~ said...

kasim selamat: huwu~ thank u

~*puding caramel*~ said...

balqis: certai je. ko jgn pegi pasar baru. xabes nk perli telekung mano. saba je la..igt aku suke sgt. huh