Monday 6 April 2009

ding dong



assalamualaikum wbt!

post-post yang sebelum ini kan, maaflah kalau ter offense sesiapa atau terasa saya agak kasar. saja mahu mengasah penulisan melalui perasaan. tapi secara zahirnya. saya tak lah berubah seperti hulk atau makhluk-makhluk ganas lain. sebenarnya saya tak merancang pun menulis malam ini. tapi tak apalah. saya rasa saya patut explain juga pasal marah itu.

atau saya kena tulis di tempat lain? alahai, masalahnya life is like a dream ini satu-satunya belog yang setia bersama saya. tentang saya. tempat saya tulis macam-macam. saya pernah terfikir nak tulis di tempat lain juga pasal penulisan macam ini. tapi, saya rasa, saya tak boleh. nanti pasti ada yang terbengkalai.

sebetulnya banyak yang mahu saya tulis. tentang masa, tentang hafalan, tentang lelaki warna warni. tapi saya perlu rancang masa. dan, sekarang bukan waktu yang sesuai untuk menulis satu entri panjang.

hari ini saya berkurung dalam bilik sepanjang hari. terasa seperti ulat gonggok. kadang-kadang terasa macam perlu masa untuk diri sendiri. ya lah.

ohh video di atas tu. saya klik dekat status ym kawan satu sekolah. link video itu. macam nak kongsi. thanks. ^^ tak nak jadi orang mudah lupa. semangat sekejap. diam. semangat. diam. doakanlah selalu. boikot. jangan berhenti. [ish, geram]

oklah. itu saja. nak pulun habis-habis hari ini untuk masa depan, sara keluarga. tengah bersemangat ni.

selamat bergembira pemilik hati sekelian!

p/s: kalau ada tag aku bukan aku. maknanya, bukan directly tentang life saya atau perkara sekeliling saya atau apa-apa okay. mungkin sipi-sipi. [erk?~]

p/s 2: saya tidak ganas. ^^ anyong!~ sikit-sikit adalah. bila perlu. [huk~]

p/s 3: tadi terdengar ada orang berkaroke dengan penuh perasaan dalam bilik. mungkin beliau stress. tapi kagum juga sebab beliau nyanyi lagu korea. bukan senang tu. :p

10 komen disini:

jueann^^ said...

cik yan..
kn ak dh swoh rahsiekn p/s 3 tuh..
nnti musti dye mara ak~
hukhuk

kpade yg bkenaan..
[aka gu jun pyo punye fanatic fan]
marahla yana sbb dye la pyebar~

ann yg polite^^

Liyana said...

jue ann: ahaha..tapekla..dia bukannya sedar org terdengar ke ape..tgh syok nyanyi kot. huhu~

kpd penyanyi, sorylah.. somehow kamu buat saya tersenyum tgh2 tense nih..yay!~

ASTraveller said...

assalamua'laikum,
salam ziarah wa ukhuwah fillah insya-Allah ^_-

Balqis Riza said...

kalau cara aku tulis, nmpk garang kan?? huhu

niZaWa^^ said...

wuwuwuwuwu!!
huaa..p/s 3?? o-O gulp!

testing suara ar..^^
[huhu sowi ye kwn2..xsangke high volume lak..but best kn! =P]

Liyana said...

balqis: haah cara ko tulis nmpk garang..ak takut

Liyana said...

nizawa: hahaha~ testing ah sangat. cam nk wat konsert OST boys over flower..sibbaik best.. ^^

Liyana said...

جوليا ترميدي : waalaikumussalam..salam ukhwah fillah kembali ^^

Balqis said...

Salam,

Terima kasih untuk video dia atas. Eheh, memang bersemangat kembali. saya pun selalu sahaja lupa.

Anyway, salam perkenalan dari saya!

Belajar Dentist di Bandung, ya? Dekat Bandung tu banyak Universiti perubatankah?

Liyana said...

balqis: wsalam,

sama-sama. saya juga selalu terlupa.

salam perkenalan kembali!

bandung? ada satu yang ada student malaysia.