Sunday, 25 October 2009

rumah depan yang seram

tadi kan tadi... masa itu tengah ada kat bilik fatin. dia punya meja depan tingkap. depan biliknya ada rumah orang.

tapi tetiba tengah borak-borak tetiba ada nampak cahaya torchlight atas atap tengah suluh tingkap bilik air orang. OMG OMG!

okay okay positif positif. maybe dia nak baiki atap sambil suluh kat bilik air orang pada waktu malam yang gelita. lepas itu dia macam terperasan kami. lepas itu lampu torchlight di padam. dah tak nampak orang itu.

seram tak bila kita nampak ada orang buat sesuatu yang mencurigakan lepas itu orang itu perasan kita nampak apa dia buat dan pandang kita balik. seram kan.

lagi-lagi bilik kita cerah. jadinya orang yang dalam gelap nampk kita tapi kita tak nampak dia


then kami terus tutup langsir tingkap semua. macam kami pula stalker orang tengah stalk orang lain. wah, takutlah pula.

tak tak kami tak nampak apa-apa pun tadi. sekian.

tapi apa pun, kanak-kanak ini lagi seram dari orang tadi itu


8 komen disini:

nisha said...

hai hai hai..

ak rase cam x penah drop komen kat ko..huhu baru tergerak rasa nak tinggal komen...

oih, seram dowh stalk tuh...tingkap pintu bia kunci selalu weih

hanafijaafar said...

betullah budak tu lagi seram, siyes...

Balqis Riza said...

ahaha..org tu tgh buat maksiat kot..
tu yg cuak tu..
hihihi

nway, selalu kunci pintu tgkp n jg keselamatan k..

bdk tu serammm

~*puding caramel*~ said...

nisha: selamat datang! thanks sebab komen. tu la weih. kitorang dah terfikir kang tak pasal dia duk depan tingkap kitorang lak

~*puding caramel*~ said...

hanafi: seram kalau jadi mak dia

~*puding caramel*~ said...

balqis: haha tingkap langkir, checked!

aku xmo anak camtu.

ain said...

salam~
'macam kami pula stalker orang tengah stalk orang lain'
-aku suka ayat ni..haha
video last, mantap. aku seram sejuk tgk, dan gerun juga..nnti nak gi bandung! IA ;)

~*puding caramel*~ said...

ain" long time no c u.haha nk dtg sini call la..klu nk tumpang umah aku ok je.. and ya kalau ade rezeki disember aku nkgi sana jugak la..

takutkan video tu? haih xmo la anak cantu